Продукти: 97
Покажи идентификатора (ID) на версията

История на бранда Marc Jacobs

Роденият през 1963 г. в Ню Йорк Марк Джейкъбс се прочува още в училищните си години, тъй като е признат от училището по дизайн Parsons за най-младият дизайнер, получавал наградата Perry Ellis за модния си талант. Тогава той се представя със своята гръндж колекция за Perry Ellis. През 1986 г. успешно дебютира с първата си едноименна колекция.

През 1997 г, воден от културна далновидност, Марк отваря първия си магазин в центъра на Манхатън, който заедно с други авангардни дизайнери буквално предефинираха района като сериозна дестинация за мода.

През 2007 г. стартира първият парфюм на бранда, последван от безброй любими вариации парфюми, а не след дълго и козметичната линия Marc Jacobs Beauty. Емблематичните ботушите Kiki излизат на бял свят през 2016 г, а две години по-късно стартира и колекцията Grunge Redux, която предизвиква скандал, тъй като феновете на Nirvana разпознават в усмихнатото лого на колекцията, нарисуваното от Кърт Кобейн през 1991 г. човече. Цели три артикула от колекцията дрехи носят въпросното лого на Nirvana – чорапи, тениска и суичър. Основополагащите чанти Tote Bag на Marc Jacobs са пуснати в продажба през 2019 г. и печелят многобройни фенове.

Днес компанията продължава да придава на своята марка същия дух на непокорство, непредвидимост и оригиналност, с каквито е започнала съществуването си. Работата ѝ се основава на основните стълбове: неочакваност, утилитарност, градски стил и унисекс дизайн.

Какво е характерно за Marc Jacobs?

Марк Джейкъбс се отличава от останалите дизайнери на своето време като бунтар, непредсказуем и едновременно с това оригинален и автентичен. За всички, сътрудничащи си с него творци и дизайнери е характерно напълно да възприемат стила на марката. Визията на популярния дизайнер представлява платформа, която непрекъснато се разраства и усъвършенства.

Известен със своите смели и иновативни дизайни, Джейкъбс се превърна в модна икона и създател на нови тенденции в модната индустрия. Стилът на неговите продукти и аксесоари съчетава класическа елегантност с нотка изтънченост, за да създаде едновременно непреходна и модерна визия.

Качеството на всички продукти на този бранд, включително на луксозните чанти Marc Jacobs се поддържа постоянно високо, като внимание се отделя на всеки детайл – независимо дали това е закопчалка, стилен акцент или презрамка. Колекцията чанти включва изключително разнообразие от дизайни и стилове, които да допълнят различните нужди и предпочитания.

Към кого е насочена марката Marc Jacobs?

Marc Jacobs се е разраснал в цял свят, като има открити 285 магазина в 60 държави. Въпреки че предлага някои мъжки и детски продукти, целевият му пазар включва предимно дамите на възраст между 18 и 39 години. Тези жени обикновено са отворени за новостите, изискани, енергични и стилно самоосъзнати – идеалните потребители за стила Marc Jacobs.