Безплатно връщане в рамките на 100 дни
виж подробностите
Бърза доставка
виж подробностите

Гаранция

vector

2 години гаранция
Всеки продукт има 2-годишна гаранция. Този срок важи за целия асортимент, включително и за продукти, закупени по време на промоция.

vector

Разглеждане на рекламация в рамките на 30 дни
Получавате решение по имейл в рамките на 30 дни

vector

Гаранция за оригиналност
Когато купувате от MODIVO, можете да сте сигурни, че продуктът е 100% оригинален.

Продуктът е бил повреден по време на употреба или има скрит дефект? Можете да подадете рекламация онлайн.
Желаете да рекламирате повреден часовник? Вижте как можете да го направите.

За да подадете рекламация, е необходимo:

  1. Номер на поръчка - който ще намерите в профила си в раздел Моите поръчки или в имейла с потвърждение за направена поръчка.
  2. Номер на фактура - която ще намерите в имейл изпратен от нас. Този номер не е задължителен за попълване.
  3. Номер на банкова сметка (IBAN) - Номерът на банковата сметка трябва да съдържа 22 символа.
  4. Една снимка на целия рекламиран продукт и максимално още 2 снимки на самия дефект.
    Уверете се, че снимките са ясни и показват целия продукт и повредите.

За да подадете рекламация, попълнете онлайн формуляра. Уверете се, че данните във формуляра са правилни. Това ще ни позволи по-бързо да обработим Вашата рекламация.

Можете да подадете рекламация за часовник по два начина:

- В рамките на гаранцията на магазина
Можете да предявите рекламация преди изтичането на 2 години от датата на получаване на часовника. Рекламацията се обработва от MODIVO.

- В рамките на производствената гаранция
Гаранционната рекламация се обработва от производител, който е издал гаранцията на часовника. Ще получите решение относно рекламация по имейл, веднага след връщането на часовника от сервиз на производител.

За да подадете рекламация, е необходимo:

- Номер на поръчка - ако часовникът е бил закупен онлайн. Ще го намерите в профила си в раздел Моите поръчки или в имейла с потвърждение за направена поръчка.

- Номер на фактура - която ще намерите в имейл изпратен от нас. Този номер не е задължителен за попълване.

- Номер на банкова сметка (IBAN) - Номерът на банковата сметка трябва да съдържа 22 символа.

- Гаранционна карта, ако е била приложена към часовника.

- Попълнен хартиен формуляр за рекламация.

Рекламация на часовник стъпка по стъпка:

1. Разпечатайте и попълнете формуляра за рекламация.

2. Подгответе пратката за изпращане:

    a. Приложете към пратката:

      1. Добре опакован часовник.

      2. Попълнен формуляр за рекламация.

      3. Гаранционна карта, ако е била приложена към часовника.


    б. Затворете пратката и напишете върху нея РЕКЛАМАЦИЯ.


ВАЖНО: Опаковайте внимателно пратката, за да не се увреди по време на транспорт.

3. Имате възможност на безплатно връщане с куриерска фирма Спиди. Ако желаете да направите заявка за куриер на посочен от Вас адрес, трябва да се свържете със Спиди. Можете да изпратите пратката и от техен офис, както Ви е по-удобно. Адресът за връщане на продукти е следният:

ПОЛУЧАТЕЛ: за магазин obuvki.bg/modivo.bg
до адрес: бул. България № 310
Русе, 7000

Възможност за нулиране на формуляра ще намерите, като разширите менюто (три точки вдясно).

ПЛАТФОРМА ЗА ОНЛАЙН РЕШАВАНЕ НА СПОРОВЕ (ОРС)

Съгласно регламента на Европейския парламент и на Съвета № 524/13 на 21 май 2013, предоставяме електронна връзка към OPC платформата: ec.europa.eu. Платформата за ОРС ще уведоми търговеца за вашето искане. Тя предвижда, наред с другите неща, информацията относно форми на извънсъдебно уреждане на спорове, които могат да възникнат между търговци и потребители.