Happy Socks
Чорапите, които превзеха света
Замисляли ли сте се понякога, кой елемент от гардероба носите всеки ден? Ако не сте, подсказваме ви – това са ... чорапите! Основателите на марката Happy Socks решават да използват този факт и да променят имиджа на този необходим аксесоар веднъж завинаги. Те създават марка, която има за цел да даде възможност на клиентите си да изразят себе си и собствения си стил чрез цветните шарки по чорапите си Happy Socks. Цветните чорапи с щампи, между които са: хранителни продукти, геометрични шарки, цветя или герои, известни от поп културата, се превърнаха в определящ фактор за творчески стил и оригиналност. Те също така позволиха на всеки от нас да покаже малко от себе си дори в официалните, донякъде монотонни облекла, които се изискват, например, на работното място. Офертата за Happy Socks включва не само мъжки, дамски и унисекс чорапи, но и сетове, както бельо и чорапогащи за деца.
Проектът на двама приятели
Идеята за създаване на марката Happy Socks се ражда през 2008 г. в съзнанието на двама приятели от Стокхолм. Преди това Mikael Söderlind се занимаваше с компютърна графика, докато Viktor Tell работи в рекламната индустрия. Целта им е да превърнат аксесоара, носен всеки ден, в част от гардероба, който ще има достатъчно сила да предизвика усмивки по лицата на клиентите. За целта графикът Микаел създава щампите за чорапите, които се оказват абсолютен хит. През 2014 г. компанията процъфтява и в момента има впечатляващ брой колаборации с марки като adidas и Keds. Какво прави чорапите Happy Socks единствени по рода си? Щампите много често са вдъхновени от най-баналните и ежедневни неща, представени по един нов и много весел начин, развеселяващ ежедневния забързан живот.